lördag 1 december 2007

värdighet. (varför gör jag det).

igår besökte jag i tur och ordning:
nitty gritty för intagande utav lunch.
djurgårdsfärjan till skeppsholmen.
mejan för irl-finissage.
moderna, baertling & gunvor nelson.
mcdonken för cheeseburgare & äppeljuice.
tillbaks till mejan för fortsatt irl-finissage och öl.
en väääldigt lång promenad inleds för fortsatt alkoholintag hos lady o.
en burgare på max hinns också med.
sedan grönsponsrad fest längst ner på s:t eriksgatan.
som var ovärd självfallet.
det kan aldrig bli bra helt enkelt.
det är ju därför det var så länge sen sist jag försökte mig på påkostat(men ändå inte) gratisgalej i sthlm.
fester där det inte finns något inslag utav potentiellt ragg i luften gör det hela rätt ointressant.
en totalt avsexualiserad fest.
inte för att jag direkt var/är ute efter ett just ett fem-i-närsomhelst-ragg, men när jag inser att jag hellre skulle befinna mig hemma och runka med taggtråd så antar jag att det innebär att festarrangörerna misslyckats, eller att jag lyckats. bli en värdig människa igen.

Inga kommentarer: