söndag 2 december 2007

glögghäxan


har levt upp till mitt smeknamn och tryckt i mig två tetror glögg i helgen. idag är endast en fadd smak av billlig nettojul kvar samt en obehaglig huvudvärk och känslan av att nåt förlorat sin strålglans.
lyckade bibehålla en del av lyckan på grund av serenaden om mitt leende 03:30 på falafel nr. 1 och att jag insåg att jag var för gammal för att gå på efterfest och röka hash. firar första advent på skolan böjd över min arbetsplats i färd med att rita mönster till en klänning i sann wednesday addamsanda. vill hellre sitta hemma och knäcka nötter med tårna och lyssna på tobbes julskiva. förövrigt världensbästa.

1 kommentar:

TDA. sa...

jag firar första advent med tv och överbliven födelsedagstårta. jonte sover på min kofta och charlies angels på tv. jepp sköna söndag.