tisdag 4 december 2007

sisu.

liza säger:
vill helst inte tänka på mig själv när tillfredsställer mig själv. runkar inte direkt framför en spegel
Toby säger:
nej jag hatar ju folk som ser ut som mig själv.. så jag antar att det är mer hälsosamt än att bli tillsammans med en genetisk klon
liza säger:
såsant
liza säger:
sås tant
Toby säger:
sås tant
Toby säger:
ditt nya klädmärke?
liza säger:
simultana mongo hjärnor
liza säger:
näpp
Toby säger:
fan hade ju vart perfekt
Toby säger:
såstantskappor
liza säger:
du kan få det av mig
Toby säger:
jag kanske ska tillverka små såstanter
liza säger:
känns lite finskt, som marimekko
Toby säger:
ja faktiskt
Toby säger:
min såstant gillar kållåda och tango
liza säger:
min såstant gillar fettfläckar och sopnedkast
Toby säger:
min såstant gillar att juha har blivit frigiven
liza säger:
dragspel är fint
liza säger:
han skitläbbig ut på alla bilder, typ jag vill sticka ned din familj
Toby säger:
ja han ser ju fan mer tonårsobstinat ut nu än när han greps.. burr
liza säger:
då såg han lite frän ut...nu fet labil lastbilschaffis som förknippar incest med religion
Toby säger:
klockren observation där.. för att fördriva ut djävulen ur dig dotter måste pappa pulla dig...

Inga kommentarer: