måndag 3 december 2007

en lång disskusion på myspace men nu har jag messenger!

From: Toby
Date:Nov 20, 2007 5:08 PM
gå online då människa. nu har jag lagt till dig oh du teknokratiska kvinna.

From: liza
Date: Nov 20, 2007 8:04 AM
jag har msn messenger nu. hitta mig, min mail är . jag är så modern och high tech!

From: Toby
Date: Nov 20, 2007 4:53 PM
jag gillar begravningen. starkt. men jag är ju pre-morbid efter min alkoholfria halloween så.

From: liza
Date: Nov 20, 2007 7:45 AM
nejnej, ska inte använda begravningen. det är bara jag som skojar lite.

From: Toby
Date: Nov 20, 2007 4:42 PM
en bättre punchline än it'll be fun så är det ju skitbra det där. jag gillar twisten, men jag är ju lagom partisk också. jag vill bara äta punschrulle till middag, eller eventuellt någonting finskt i stil med kållåda.

From: liza
Date: Nov 20, 2007 7:38 AM
har också dålig disciplin. tänker på ..."george jensen is dead, please come to his funeral, it..ll be fun...!" och en begravningskollektion.... dumma liza och hennes orelistiska twist. men spökena är med.

From: Toby
Date: Nov 20, 2007 4:31 PM
om inte annat behövs du som min obetalda stylist. och ska jag dra på mig nåt slags latex behöver jag en piffig latexlakej. latexlizan måste sys fram/upp. jag försöker skriva men inser att jag inte har någon disciplin. behöver också en disciplinnämnd som på södertörn. vad fan.

From: liza
Date: Nov 20, 2007 7:19 AM
haha...visste att du skulle göra kryssningen till ett projekt. men det är bra, tror du jag verkligen behövs på latexkryssning? försöker moodboard, svårt!

From: Toby
Date: Nov 20, 2007 4:16 PM
ja fin touch också med blusen. inser mer och mer nödvändigheten med synthkryssningen frstn. vi behöver svärtan och gummit liza. fick fina idéer ang eventuellt moderep med synthkidsen.

From: liza
Date: Nov 20, 2007 7:10 AM
såg just, fin bild. har du sett min dubbelgångare, lite lik tycker jag faktiskt!

From: Toby
Date: Nov 20, 2007 3:58 PM
jag åt tryffel och drack espresso med anders. sedan åt han flingor och jag tittade på, bildbevis finns du vet var.

From: liza
Date: Nov 20, 2007 5:39 AM
åh är du tillbaka, var har du varit? gjort nåt skoj!

From: Toby
Date: Nov 20, 2007 2:35 PM
jag tänkte stram spets i form utav duk snarare. doppad i stearin i princip. hårt men varmt.

From: liza
Date: Nov 20, 2007 3:51 AM
inte spets, det ska va stramt, min målgrupp gillar mies van der rohe och har nog en burberry trench i garderoben.

From: Toby
Date: Nov 20, 2007 12:20 PM
det sociala arvet i form av spets och spindelväv. jag gillar det. finns en herrfluga därute i verkligheten nu doppad i gummi, formad som ett halsband. du skulle älska det. överväger det starkt.

From: liza
Date: Nov 20, 2007 3:08 AM
ah men lite stramt och fragment av nåt gammalt, typ vårt arv. och plisserat, liksom återhållsamt. fast också typ delar av kläder som kan bäras som smycken. känns rätt oki. har kommit på lite till bachelor projektet också men det berättar jag om sen.

From: Toby
Date: Nov 20, 2007 11:45 AM
ooh spöken. berätta mer? spöken tycker om finska pinnar.

From: liza
Date: Nov 20, 2007 2:40 AM
jag har hittat min twist, det jag behövde för att känna kärlek till mitt projekt och det är spöken, liksom "HAVE YOU SEEN A GHOST?"

Inga kommentarer: