söndag 2 december 2007

lizaenlighted.

26-Nov-07 21:36
Man blir glad när nån kollar på det man gjort och säger...jaha, är det där det färdiga? Ser inte särskilt färdgt ut! Snyft, väntar till genomgången och ser om jag blir sågad. Har ont i halsen. Buhu! :'(

27-Nov-07 20:12
Jag har köpt fäjk päls. Den är mjuk och jag klappar den. Nu ska jag på konsert. Tjo.

27-Nov-07 21:34
Va? Ansiktshår på min rena ariska gosse!... (ett urval)

29-Nov-07 22:57
Har du läst om den franska massmördaren i stilettklackar. Helt underbart...eller eh kanske inte. Men som en film. Anders kom just från berlin, han luktar illa så han får sova på balkong.

01-Dec-07 18:16
Är oki. Anders drog till gbg så nu är allt lite tråkigt och vardagsaktigt igen. Ska till rumble ikväll. Är sugen på att sy nåt galet att ha på. Känns som det var 100år sen vi sågs eller pratade. Kram.

taget ur sitt sammanhang och bara inkastat bland annan mängd text, alltid då saknaden blir som störst. i mellandagarna ska vi pulsa i förhoppad snö vid förslagsvis djurgårdsbrunnsviken med medhavd glögg i termos som det strävsamma par vi är.

Inga kommentarer: