fredag 14 december 2007

avslutad. avtackad.

skulden har lagt sig lite på sistone.
jag vet inte riktigt vad jag ska bekänna längre.
att jag avskyr att ha saker/kläder/porslin och att packa ner i lådor/ikeapåsar.
tredje gången för i år blir det.
sen bär det av i slutet utav januari igen.
tills dess, strängnäs & paris.
mumma för själen. övertrasserat konto kan jag också tillägga.
igår pengar, idag inte.
utan inköp i det reella, men i det virtuella är nordea alltid efter min själ.
jag saknar p. jag saknar cigg, lågvattenmärket måste ändå vara det som inträffade för ganska exakt tjugo minuter sen.
jag rökte min egenhändigt sen i förrgår kastade mentholfimp. tre bloss gav den mig.
dessförinnan sände jag en god tanke till cajsa som lämnat kvar en folköl i kylen sedan i onsdags.
känns vemodigt att lämna örnsberg kanske, platsen.
platsens stämning har dock grusats något tack vare t.
nu intagning utav föda i tio dagar kl.10.30/14.30/18.00.
och skriva/skriva/skriva.
25:e december.
7:e januari.

här liza kommer lite grönska från paris till dig:

Inga kommentarer: