lördag 3 november 2007

statuesque.

direktrapport ifrån malmö och techno vs gubbdiscogalej. skönt att patrik representerar med t by toby-wear.
att vara shut-in börjar tära på en, och inte kan jag tröstsupa på de dödas dag heller på anders lilla koskenkorva eftersom jag går på pencillin.
beställde glossy prints på några bilder ifr en påse-projektet.
budade på drömkameran på ebay (tyska ebay bör tilläggas).
imorgon ska jag sakta men säkert ta mig till tunnelbanan och införskaffa material i vårt älskade skärholmen.
jag bär neonazi polo och balettights, tjyvröker i fönstret och dricker blåbärssoppa.
spionerat på grabbfesten på andra sidan gatan.
överdoserar bat by lashes. klockan är nu 02:28.
och jag har stammat idag. stammat. avstannat och stammat.
min kropp behöver förövrigt ett rejält stambyte. tempoväxling och allt det där.

Inga kommentarer: