söndag 18 november 2007

killar kan.

16-Nov-07 22:10
Tror jag håller på att bli sjuk. Vad gör du?

17-Nov-07 23:16
Lite obehaglig snubbe som glor jättemycket på mig på tempo. Känner honom nog inte. Hoppas han bara är bländad av min skönhet och ingen jag lärt känna när jag varit överförfriskad. Antagligen det senare. Mike sa att han kan spöa honom!

18-Nov-07 11:15
Jag lyssnar på boybands och har lite huvudvärk. Men det är oki. Skitbilligt att gå på jeriko med fem killar. Hur var din kväll?

18-Nov-07 11:33
Åh låter fint. Är så himla glad idag. Var en jättefin kväll! Kände mig lite som madonna i materialgirl videon. Ska alltid hänga med snyggakillar som tillbehör.

2 kommentarer:

liz sa...

accessoarer stavas med två c och två s. nåt jag alltid undrar över. men nu vet jag. därav tillbehör, menade accessoarer!

liz sa...

jämnställd? inte riktigt igår va?