onsdag 28 november 2007

hög midja och tjocka brillor

funderar över roliga skönhetsoperationer man kan göra.
varför göra sig snyggare när man kan göra sig roligare...
det är ju ändå hetare att vara nördig än att vara snygg,
ehhh...fast självfallet ska man vara en genomtänkt trendignörd och inte en sån där finnigflottig som sitter hemma och spelar cs.
man får gärna ha byxor som gör att man ser tjock ut och har stor röv fast inte oki att vara fet på riktigt, bara låtsas tjock.
försöker bara lära mig allt och inser att jag inte hänger med.
förresten kan jag visst ladda ner låtarna, orkar bara inte, förväxla inte mina tekniskaskills med dumhet det är ju bara totlat ointresse för att lära plus en stor portion lathet.

1 kommentar:

liz sa...

ska förresten lära mig en ny symaskin idag, det känns jättespännande och skitjobbigt!