torsdag 22 november 2007

kreativitet.

niklas säger:
har du hort om den nya drogen JENKEM??

Toby säger:
ålder är ju det nya svarta så hehe.. men sant kanske ganska ointressant..jenkem, nej är det nått nytt fint som kineserna uppfunnit i brist på kultur?

niklas säger:
nej gatupojkar i nigeria, du fyller en petflaska med skitvatten fran kloaken, sedan placerar de en ballong over flaskhalsen och staller flaskan med innehall ute i solen i nagra dagar. Da flaskans innehall borjar ruttna annumer fylls ballongen med gas, inhalera denna et voila, hallucinogen supertripp

Toby säger:
haha, har du själv insupit denna atmosfär på flaska än?

niklas säger:
du jag klarar knappt av mcdonalds flottiga matoser, sa jag tror inte det

niklas säger:
men ar det inte det roligaste du hort?

Toby säger:
bra där niklas, det och den finländska dödsmetal-versionen utav hembränt (ställ apelsinjuice i soligt fönster med smulad jäst i x antal dar) får ju en att inte tappa hoppet helt för mänskligheten

2 kommentarer:

TDA. sa...

jag hoppas det är okej att jag släppte in niklas som befinner sig i shanghaiexil i bloggen. men ja jag tror du förstår varför. ännu en gång, allt handlar ju om berusning på ett eller annat sätt ändå när det kommer till kritan.

liz sa...

helt oki med niklas när han bidrar med sån fantastiskt intressant fakta. har ju varit lite frånvarande men är på väg tillbaka...snart!