söndag 18 november 2007

är inte tequilaknack åttiotal? tror det.

sms från t. 20071117 13:20
Perfekt! Sprätta upp och dekonstruera om. Så länge den värmer dina ljuvliga juver. Jag var rejält full igår. Ring för vidare deskription.

20071118 11:27
Obehagligt underbar installation på färgfabriken. Just nu: how to drive your bulletproof car and avoid getting kidnapped.




pratade med mamman imorse, ljög lite och sa att jag var hemma igårkväll, vill ju inte oroa. hon är så fin ibland, min mamma. blev inspirerad till att kliva upp ur sängen efter att jag pratat med henne.
men annars var kvällen så där underbar som det bara blir ibland, oftast när man helt utan förväntningar upptäcker att man dansar så svetten droppar klockan två på natten och alla i ens sällskap är glada och fina.
insåg att acne grejen inte kommer att hålla mig varm och lämnar igen idag, tycker det är lite osmakligt att köpa så dyra saker. nu ska jag messa tattueraren och kolla om han har tid med mig i jul, hoppas!

1 kommentar:

TDA. sa...

alkoholintag & eventuella resor är det vad jag kommer att få smyga med under hösten/vintern? ja det är det, nej mamma jag var bara hemma och stirrade stint på skärmen och smekte revbenen.