tisdag 23 oktober 2007

vill fortfarande ha glögg och allt annat.

tror att det börjar komma nu. känner faktiskt att jag börjar kunna ta mig själv på allvar lite och typ fatta att jag faktiskt kan saker/har lärt mig nåt alla år jag gått i skola.
det känns bra och fint. satt och pillade lite med nåt till projektet och insåg att det faktiskt var roligt, inte bara lidande.
det var fint det du skrev tobias och jag tror du blir bra.
det var så fint att ha Y här lite. saknar mina bästa vänner jättemycket just nu. har fått nya fina vänner också. men ibland vill man ha de som instinktivt vet hur dum/snäll jag kan va och alltid älskar mig ändå. saknar min familj också, har inte varit hemma sen i april? kommer inte ens ihåg senast.
nu ska jag samla mig lite och bli färdig med sälarna, precis när jag börjar fatta vad de handlar om.

1 kommentar:

liz sa...

fint...mitt nya favorit ord tydligen. nyfrälst?