torsdag 11 oktober 2007

grötbögen.

myspace comment från t.

Oct 11 2007 10:12 AM
världens finaste meddelande! asså på riktigt ba, haha för att fortsätta på fjortisnivån vem tycker jag är hot? du. är. het. gröt.

Oct 11 2007 10:16 AM
jag ligger i min säng frstn och bara är... primaten i mig behöver stillas, så idag ska jag bara köpa kaffe, korv & kokosboll och utöver det trixa med handikappersättning, boka tid hos dietisten samt göra en technomeny..kanske skriva lite också men det hör ju liksom till vardagslunket.skamfyllt ätande på tunnelbanan, jepp jag tror nästa text kommer spinna vidare på just det..



tankar från liz
det är fan skamfyllt att äta inpublic. rebek såg en kvinna som slet upp en helgrillad kyckling precis efter hon betalat på ica. en helt vanlig medelålderskvinna. och började trycka i sig.
jag äter plommon nu, över tastaturen på skolans computer.
kan du inte äta falukorv på tunnelbanan?

Inga kommentarer: