torsdag 18 december 2008

önskelista.

1.en rymddräkt, hittade en som var jättefin fast den var bara på låtsas. eller bara ta det lite lugnt och vara ifred liksom.
2. ett djur, behöver inte vara snällt men det ska gilla mig lite iallafall. behöver inte ens vara stort eller mjukt. fast en tiger hade varit kolt.
3. ett par konståknings skridskor som inte gör ont, och utan medar.
4. en skäggig man som tycker om att gå på loppisar och kolla efter uppstoppade djur åt mig och som sjunger för mig varje morgon.
5. vit snö.
6. nåt med mitt hår, just nu känns det obehagligt, som att det inte är mitt på nåt vis, att det är en peruk. läskigt.
7. en eller flera nya tattueringar,har en folder på datorn med en drömfångare, en uggla, min katt snubben ochsåvidare.
8. fred på jorden.
9. diamanter.
10. kärlek.

Inga kommentarer: