torsdag 9 augusti 2007

AUG-09-2007-09:45 AM

Date: Aug 9, 2007 9:45 AM
Flag as Spam or Report Abuse [ ? ]
Date Sent: 8/9/2007 9:45:00 AMBody:
det är bra att känna sig bekväm in sin nakenhet. såna människor som får känslan att infinna sig är bra. ibland tror jag den där svettiga kåta bilden av sex man har i huvudet aldrig riktigt kan bli verklig, för välregisserad film liksom. bra att du gjorde det ändå, gränser som ska sprängas. modigt och härligt slampigt i positiv bemärkelse.jaha...messade anders lite igår, det var mysigt. han har ändå säkert sagt allt. jag ska ha lite härlig sommar sex öl hångel kväll med honom tror jag. får se om det är som en välregisserda film....antagligen inte, men ska bli skoj iaf. hoppas att jag var snäll så att han inte är ledsen mer, försökte iaf. ska till vega ikväll...after every party i die...hoppas inte.kram, nuy ska vi äta dyr sushi på jobbet. kramisar.
----------------- Original Message -----------------
From: Toby Date: Aug 7, 2007 11:42 PM
slinkan återvänder halvt tomhänt. han var het som fan, men jag var astrött. han var halvt jetlaggad(landat från barcelona fyra timmar tidigare, mellanlanda i sthlm, flyga hem till ny imorrn kl 07.00), alltså lite loja blowjobs och sen tack och hej. men det var okej.bra grej dock, jag har aldrig känt mig så bekväm i min nakenhet förut, fan det ända jag ville göra var ju att glida runt där näck...aaah.men fan lite bitter är jag, det vart ju inte ett härligt svettmaraton direkt. även om det kändes som att jag medverkade i en porrfilm(prata amerikanska, fancy hotell, av med kläderna alldeles för avspänt)...nej summasummarum: vi skulle ha setts förra veckan, men om inte så väckte detta rendez-vous djävulen i mig än mer..hehe.."

Subject: RE: björnen...

Inga kommentarer: